6.2.12

upDate!

Assalamualaikum ye kawan-kawan blogger,reader-reader semua.. Aku nak cakap sumting "Good bye semester 4,and welcome semester5!!" Terasa sekejap sahaja masa berlalu.! Gila gua dah semester 5 tu. Caye tak?
Tolong la percaya! Apa yang meruntun hati ku kini ialah kehadiran nota-nota untuk semester 5. Woww! memang tak banyak pun kan. satu pun belum tentu aku dapat handle la.Apetah dengan bakal 6 subjek untuk semester 5 nanti. Dear miss Tan please cut some more! Please! Please! "tengok ni muka cek merayu gila ni!" dengan harapan Miss Tan baca blog aku ni then dia tengok la? Hahahah! Kau suka buat lawak kan chet? Now,aku kat rumah yang macam syurga dan terasa tak mahu ke Nilam semula. Cuti! Cuti! cuti maulidur Rasul..! Masa balik aku sangat penat! Tak terlarat dah nak berkata-kata,dengan tak semena-mena mata aku tertacap pada kaki kucing aku! WTH! kenapa kaki kucing aku terjengket-jengket! Terus di dail no akak aku! "akak,kenapa dengan dak belang punya kaki??" 
"Kak Ul yang langgar dia!"
"fcuk!Then,dah tak reti nak bawak pegi klinik ke?"
terus diletak ganggang telefon! "gaya macam guna public phone!"
Biasa la kan perempuan air mata dengan perempuan mana boleh pisah! Terus sahaja aku menangis bila tengok kaki kucing aku begitu! Kesian! 
"Dear my Belang! If i had a money i will send u to clinic but i can't do anything!"
"Hope everything gonna be ok sayang" 
After that,aku bia kan mata ku mengantuk tetapi aku kuatkan diri aku untuk sediakan makanan untuk My Belang! Terhibur melihat dia makan. Dalam hati berkata "cepat-cepat sembuh ya sayang!" 
Penuh dengan harapan.! 

"cinta saya bukan pada manusia sahaja tetapi cinta saya juga pada haiwan! kerana dia juga ciptaan Tuhan!"

No comments:

Post a Comment